מועדון צרכנות – לחבר בין הלקוח לעסק

החיבור בין הלקוח לעסק הוא דבר בעל חשיבות. כאשר הלקוח מרגיש חיבור כלשהו לבית העסק, הוא ירצה להיות קשור אליו. ישמח לבוא לערוך קניות וישלם. כיצד ניתן לחבר את הקונה? איך אנחנו יוצרים מצב בו הקונה חש כי הוא מגיע למקום שלו, מתחבר לערכי המותג או לסגנון העסק, והופך להיות לקוח נאמן וקבוע? כיום השוק מוגדר כתחרותי מאוד, וזה נכון באשר לתחומים רבים. ולכן ניצבים בעלי העסק מול אתגר עצום כאשר הם מחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם.

חיבור באמצעות מועדון לקוחות

עוד ועוד בעלי עסקים מקימים מועדון לקוחות. מדובר על חברות תמורת תשלום מסוים אשר מקנה לחברים במועדון זכויות מסוימות בבית העסק. כאשר לקוח רוכש כרטיס מועדון הוא למעשה מתחבר ברמה זו או אחרת לבית העסק, וכאשר הוא יעמוד בפעם הבאה מול דילמה, ולא ידע באיזו חנות לבחור. הרי הוא יוכל לבחור בקלות רבה יותר. שכן יש לו כרטיס מועדון והוא מרגיש חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. כך שההשקעה בהקמת מועדון לקוחות ותחזוקתו מוכיחה את עצמה בשטח. ומלמדת על גידול ניכר בהיקף המכירות בחנות.

הודעות ועדכונים

מועדון לקוחות מאפשר לבעל העסק לעדכן על בסיס קבוע את הלקוחות שלו. אלו שמתעניינים ואוהבים את הסחורה שלו. חברי מועדון לרוב יקבלו מידע לפני כולם, ויעודכנו בדבר הגעת סחורה חדשה, או מבצעים מיוחדים שהעסק מציע ללקוחות. ההודעות הללו יביאו לקוחות מתעניינים שרוצים לנצל הזדמנויות ומעוניינים להצליח לרכוש מוצרים שווים במחירים משתלמים. כרטיס המועדון אכן עושה היטב את העבודה שלו, ולקוחות מעדיפים לפנות אל החנות בה הם חברים ואותה הם מכירים.
מוזמנים להתעדכן ולקרוא אודות מועדוני צרכנות באתר Style!

ליהנות, לקבל ולהמשיך לשלם

המציאות מלמדת שלקוחות שמחים להמשיך לשלם כאשר הם חשים שהם גם מקבלים. לקוח מקבל הוא לקוח שישמח לבוא לרכוש ולשלם שוב. כי הוא גם מקבל, החנות או העסק מצ'פרים אותו ודואגים לו להרגשה טובה. כאשר ההרגשה טובה יותר הלקוח נהנה לחזור. הוא שמח להיות בבית העסק, לבחור מוצרים ואפילו לשלם. כי הוא לא רק מוציא, אלא גם מרוויח.

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לשפר יחס המרה
כאשר לקוח מבצע פעולה רצויה באתר, דף אינטרנט או אפילו בעת שרואה מודעה זוהי נחשבת המרה. יחס ההמרה נמדד...
קרא עוד »
מרץ 10, 2019
לייקים לעמוד עסקי בפייסבוק
היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, אשר בוחרים להשקיע בעמוד העסקי שלהם בפייסבוק. מדובר ללא ספק על אחת...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
קידום בגוגל – המדריך המלא
קידום בגוגל הוא ללא ספק אחת מטכניקות הפרסום המובילות אם לא המובילה שבהן. טכניקת הפרסום הזו פועלת...
קרא עוד »
ספט 14, 2021