מה זה פין פד? קידום ברק

תשלומים רבים נעשים בימינו בחנויות ומשרדים באמצעות כרטיסי אשראי, זאת מאחר שיש בנמצא אמצעים לסריקתם במקום ולהעברת התשלום לבנק. הסורקים מאפשרים את התשלום המיידי והנוח באשראי וחוסכים זמן רב של ספירת כסף מזומן ואחסונו בקופות או בכספות. תשלום באשראי נחשב לנוח במיוחד מאחר שהוא יורד מחשבון הלקוח רק ביום שבו בחר, בתחילת אמצע או סוף החודש, ולכן הוא פופולרי מאוד. לכן הפכו מסופי אשראי, אותם כלים הכוללים סורק, לנפוצים כל כך. ללא סורק ומסוף אשראי – לא תוכלו לקבל תשלומים בדרך זו. לפני הרכישה כדאי להכיר את הסוגים השונים של הסורקים ואת ההתאמה ביניהם לכרטיסי האשראי הרבים.

סוגי מסופי האשראי 

מסופי אשראי כוללים סורק אבל הם לא זהים זה לזה ולכן חשוב לבדוק מהם הביצועים של כל מסוף ואיזה מהם מתאים לעסק שלכם. חלק מהמסופים נייחים ואחרים ניידים וגם ביניהם תצטרכן להחליט. אם מדובר בקופה בחנות, תוכלו לרכוש את שני סוגי המסופים ותצטרכו לבצע התאמה לעסק ולמקם את המסוף במקום שיהיה נוח לגישה ללקוחות. מסוף פין פאד נחשב למתקדם ויודע לסרוק כרטיסי אשראי בתקן EMV. הוא כולל קורא כרטיסי אשראי מגנטי וכן קורא חכם וארנק סלולרי. יש בו מסך צבעוני ומקלדת נוחה לשימוש ולהזנת קוד סודי. חשוב לציין שנוחות השימוש היא פרמטר מרכזי והיא מקלה על העסק ומזרזת את התשלום בקופה.

רכישה מחברה אמינהקופה רושמת אמינה היא הכרחית לתפקוד תקין של העסק שלכם ולמניעת איבוד מידע ושירות לקוי. אם בחרתם בפין פד – כדאי לרכוש אותו מחברה אמינה בלבד עם נציגי שירות אדיבים, שיוכלו להדריך אתכם איך להתגבר על תקלות ולפתור כל בעיה, ויתנו לכם אחריות על המוצר. מידע נוסף באתר https://www.barakk.co.il/

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עושה לכם סדר: על חשיבות מערכת בילינג
מעוניינים לנהל את הארגון או החברה שלכם בצורה יעילה יותר מבחינה פיננסית. למען מטרה נעלה זו חשוב שתדעו...
קרא עוד »
אוג 29, 2021
בניית אתרים בוורדפרס
כשאנחנו רוצים להקים אתר חדש, בין אם זה אתר עסקי, מסחרי, אתר אינפורמטיבי או כל אתר אחר, הרי שעומדות...
קרא עוד »
אוג 12, 2019
טיפים פנימיים ליצירת אפליקציה מנצחת
בעולם הטכנולוגיה המתפתח ללא הרף, פיתוח אפליקציות הוא תחום שמציג ללא הרף אתגרים והזדמנויות חדשות....
קרא עוד »
פבר 11, 2024